18 Ekim 2012 Perşembe

17 Ekim 2012 Çarşamba Akşamı Buluşmaları Sivil Toplum Kuruluşları 3



17 Ekim Çarşamba Akşamı Buluşmaları

Katılımcılar:

Adnan KANDEMİROĞLU
Ahmet TUNA
Asuman AKGÜN
Bahar BAŞATİK
İbrahim BÜYÜKGÜMÜŞ
Merve GÖNENÇ
Necati SAYGILI
Nilgün MERİÇ
Nuriye ÖZKANOĞLU
Sadri ÖZEN
Yıldız TUNA
Zafer AKGÜN


SİVİL TOPLUM KURULUŞLARI 3

KALIP CÜMLE: DÜNYAYI SEN Mİ KURTARACAKSIN?



  1. Kim kurtaracak?
  2. Neden kurtaracaksın?
  3. Bugüne kadar kurtardığın bir şey yok mu?
  4. Dünya bir kişi ile mi kurtulur?
  5. Bir çiçekle bahar gelmez mi?
  6. Neden ben olmayayım?
  7. Neden sen olmayasın?
  8. Bir okyanus damlalardan oluşmuyor mu?
  9. Hangi kurtarıcıyı bekliyoruz?
  10. Sen çok mu yeteneklisin?
  11. Sen çalıştın da ne oldu?
  12. Bir kıvılcım bir bozkırı tutuşturamaz mı?
  13. Bir nal bir at kurtarmaz mı?
  14. Dünya kurtulmalı mı?
  15. Km’lerce sürecek bir yolculuk ilk adımla başlamaz mı?
  16. Beraber olursak kurtaramaz mıyız?
  17. Dünya kendini yenileyemez mi?
  18. Sen gücünün farkında mısın?
  19. Sen potansiyelini dünyayı kurtarmak için kullanıyor musunuz?
  20. Denemeye değmez mi?
  21. Sen değilse kim şimdi değilse ne zaman?
Sonuç olarak;

Kemal Şahin: Çorbada benim de tuzum bulunsun?
Necati Saygılı: Bu dünyanın bir parçası da ben olduğum için çalışmam ve kurtarmam doğal. Sen kurtarmaya uğraşmazsan ben uğraşmazsam bu dünya hiç kurtulmaz.
Adnan Kandermiroğlu: Benden öğrenecekleri çok şey var. Sorumluluk almak istiyorum çünkü varım.
İbrahim Büyükgümüş: yaptıklarımızdan sorumlu olduğumuz gibi yapmadıklarımızdan da sorumluyuz.
Ahmet Tuna: Bir kişi büyük bir fark yaratabilir.
Sadri Özen: Birlikten kuvvet doğar.
Yıldız Tuna: Gel beraber dünyayı kurtaralım gücümüz yeter.
Bahar Başatik: Eğer kurtarmayı denemezsem yok olmaya mahkumum çünkü dünya hepimizden oluşuyor. Bana teşekkür etmelisin seni de kurtarmaya gidiyorum. Denemezsem şikayet etmeye hakkım olmadığını düşünüyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder